Namirnice koje čuvaju pamćenje

Photo: Sandra Simunovic/PIXSELL

Mozak je mišić, da tako kažemo, koji treba svakodnevnu vježbu kako bi bio u optimalnom stanju – zato treba vježbati i jesti pravu hranu… pa evo što vam je potrebno

Kako mozak treba svakodnevnu vježbu, lako se zbuniti i zaboraviti jako važan dio priče – hranu. Naime, hrana je važna podjednako kao i trening mozga, pa evo par ideja što bi trebali jesti kako bi vaš mozak bio sit i zadovoljan… te u pravom stanju.

Borovnice – borovnice su bogat izvor vlakana. Oni su jedan od najboljih pojačivača imuniteta te su izvrsne za jačanje pamćenja. Borovnice ne sadrže gluten i povećavaju signalizaciju u mozgu.

Kava – kava poboljšava dugotrajno pamćenje. Kofein ima nebrojene zdravstvene prednosti.

Orasi – ako želite poboljšati razinu koncentracije, onda pojedite malo oraha. Svakodnevna konzumacija oraha može uvelike poboljšati vaše pamćenje i kognitivno zdravlje. Također sprječava upalu, piše Pink Villa

Sjemenke bundeve – sjemenke bundeve su superhrana koja je bogat izvor proteina i vlakana. Ovi vrijedni minerali dovoljno su snažni da optimiziraju razmišljanje i vještine pamćenja. Sjemenke bundeve uklanjaju stres i savršena su namirnica za jačanje pamćenja.

Tamna čokolada – tamna čokolada smanjuje stres, depresiju i poboljšava pamćenje.

 

 

IZVOR: metro-portal.hr