Hrana koja drži apetiti pod kontrolom

Te su namirnice osim toga i zdrave, pa ćemo u svoj organizam unijeti i potrebne vitamine, minerale i vlakna koja su nužna za zdravo funkcioniranje našeg tijela i uma

Glad je nezgodna stvar – kad vas dohvati tijekom dana, obično jedete sve što vam je pri ruci i ne gledate ni broj kalorija ni kvalitetu, jedino vam je važno da zatomite glad.

Naravno, ovakav način prehrane nije dobar za vas, jer treba jesti pametno – stoga, uzmite sa sobom namirnice koje su zdrave, pa ćemo u svoj organizam unijeti i potrebne vitamine, minerale i vlakna koja su nužna za zdravo funkcioniranje našeg tijela i uma.

Uz to, a ne manje važno, je činjenica da možete jesti namirnice koje će vam zatomiti glad duže vrijeme, no pritom vas neće debljati.

Znači, da vidimo što vam nudimo…

 

Jabuke – žvakanje jabuke je podugačak proces koji vašem umu daje vrijeme da registrira jeste li siti ili ne. Jabuke sadrže i puno vlakana, što nadopunjuje taj osjećaj sitosti.

Juha – za predjelo pojedite juhu i osjećat ćete se sito i pojesti manje glavnog jela i deserta.

 

Koštice od lana – sirove koštice od lana su bogat izvor omega 3 masnih kiselina i vlakana. Što više vlakana uključite u svoju prehranu, to će se polakše podizati razine šećera u krvi, a time ćete duže ostati siti.

Pinjoli – pinjoli sadrže više bjelančevina od bilo kojih drugih sjemenki, kao i pinolinsku kiselinu, prirodnu polinezasićenu masnoću koja stimulira dva hormona koji potiskuju glad. Hormoni su ključni jer mozgu govore kad ste siti.

Umeboshi šljive – poznate kao hrana koja skuplja, umeboshi šljive vam pomažu da se borite sa željom za šećerom i zadovoljavaju vašu potrebu za slatkim.

Voda – s nula kalorija voda je uglavnom odgovor na sve kad je riječ o našem tijelu. Kako biste smanjili apetit, prije svakog jela popijte čašu vode.

Zobena kaša – zobena kaša je jedna od najzdravijih oblika ugljikohidrata, a njezin nizak glikemijski indeks znači da polako ulazi u krvotok, zbog čega se mnogo duže osjećate sitima.

 

IZVOR: metro-portal.hr