FitSuper vijesti

Ako vas muče

Nervoza, grčevi u mišićima, migrena i izražen PMS, moguće je da vam nedostaje magnezija

Ako nam u tijelu nedostaje magnezija, mnogo toga neće funkcionirati kako treba jer je on jedan od najvažnijih minerala za ljudsko zdravlje

Magnezij sudjeluje u više od 300 enzimskih procesa, važan je za neuromuskularni prijenos, mineralizaciju kostiju, odgovoran je za aktivnost kalcijevih kanala, koagulaciju i transport glukoze u stanice. Upravo zato jer je jedan od najvažnijih za naše zdravlje, pronašle smo važne razloge zašto našem tijelu treba mineral magnezij.

Jedan od najvažnijih minerala za naše zdravlje

 

https://super1.net.hr/wp-content/uploads/2018/10/rawpixel-577480-unsplash-880x520@2x.jpg

Ovaj mineral također regulira otkucaje srca i kontrakciju mišića, štiti živce, održava zdravo funkcioniranje prostate te regulira rad štitne žlijezde. Kad se magnezij veže s ATP-om (adenozin trifosfat, inače izvor energije), stvara se kompleks odgovoran za opskrbu organizma energijom potrebnom za sve metaboličke procese. Ovo su samo neki od najvažnijih razloga zašto nam je potreban ovaj mineral.

Manjak magnezija i srčane bolesti

Znanstvenici su utvrdili da je niska razina magnezija najbolji predznak srčane bolesti, suprotno uvriježenom mišljenju da kolesterol ili zasićene masne kiseline imaju ključnu ulogu u nastanku srčane bolesti. Niska razina magnezija povezana je sa svim čimbenicima rizika i simptomima srčane bolesti, hipertenzije, dijabetesa, povišenog kolesterola, aritmije srca, angine pektoris i srčanog udara, ističu stručnjaci. Magnezij je nužan za reguliranje metabolizma te pomaže u snižavanju krvnog tlaka i širenju krvnih žila.

Magnezij opušta

Magnezij je jedna od najvažnijih vitalnih supstancija. Bez njega baš ništa ne funkcionira kako treba. Njegova najvažnija funkcija je njegov smirujući učinak: magnezij opušta- ne samo mišiće već i živčani sustav i krvne žile. Nervoza, nemir ili noćno škrgutanje zubima mogu biti rezultat nedovoljne opskrbe magnezijem. To se odnosi i na napetost vratnih mišića, ramena i područja leđa, što redovito pridonosi kroničnim glavoboljama ili bolovima u donjem dijelu leđa. Zbog opuštajućih svojstava, magnezij je zaista prikladan antistresni lijek. U situacijama akutnog stresa i visoke živčane napetosti, tijelo zahtijeva posebno visoke količine magnezija, kako bi preveniralo ozbiljna suženja krvnih žila te kako bi se snizio visok krvni tlak. Stoga, kad ste pod stresom, slobodno posegnite za smirenjem- magnezijem!

Ženama češće nedostaje magnezija

Poremećaj metabolizma magnezija pojavljuje se češće u žena nego u muškaraca. Tipični znakovi za nedostatak tog minerala nisu samo noćni grčevi u listovima, nego i migrena, bolni menstrualni ciklusi te predmenstrualni sindrom (PMS). Osjećaj napetosti u grudima i bol nalik na grč u abdomenu u danima koji prethode ciklusu karakteristični su simptomi PMS-a. Boljke koje prethode menstruaciji i tijekom nje često će nestati ako žene počinju uzimati magnezij u drugoj polovici ciklusa.

Grčevi u listovima

Jedan od tipičnih znakova nedostatka magnezija su grčevi u listovima: otprilike 40% populacije u Njemačkoj pogađa žareća bol u listovima, koja se pojavljuje redovito. Najčešći uzrok je u vezi s poremećajem u metabolizmu minerala. Magnezij je mineral od esencijalne važnosti za mišiće. Jedino ako je opskrba magnezijem zadovoljavajuća, usklađenost živačanog sustava i rada mišića pravilno funkcionira. Grčevi u listovima najčešće se javljaju iznenada. Žene i starija populacija su pod povećanim rizikom. Grčevi ih najčešće “snađu” usred noći. Sportaše-amatere ovo bolno iskustvo pogodi obično dok treniraju, ili ako znojenjem izgube veliku količinu tekućine, a nju na vrijeme ne nadoknade.

Najčešći simptomi nedostatka

 

https://super1.net.hr/wp-content/uploads/2018/10/tim-bennett-592383-unsplash-1040x780@2x.jpg

 

Do nedostatka magnezija u našem organizmu dolazi najčešće zbog nepravilne prehrane, pretjerane konzumacije alkohola, kave i velikog unosa rafiniranog šećera. Simptomi nedostatka magnezija su nepravilno kucanje srca, grčenje mišića, povećanje prostate, umor, a može uzrokovati i srčane bolesti, osteoporozu i hipertenziju.

Prirodni izvori ovog minerala su soja, kikiriki, lisnato zeleno povrće, sjemenke, orasi, banane, smeđa riža, no kako se danas malo tko pravilno hrani, često posežemo za nadoknadom određenih nutrijenata u različitim preparatima – dodacima prehrani. Naročito smo skloni koristiti suplemente koji sadrže magnezij u slučajevima kada osjećamo simptome koji se mogu povezati s nedostatkom tog minerala.

Vrlo važan oblik preparata

Vrlo je važno odabrati preparat u odgovarajućem obliku i odgovarajućoj dozi. Za preparate magnezija poznato je da je najbolja resorpcija te najmanje nuspojava kada se uzimaju u obliku organskih soli, kao što su npr. magnezijev citrat, magnezijev aspartat i magnezijev fumarat, koji se mnogo bolje apsorbiraju u tijelu nego anorganski oblici, kao što su magnezijev oksid i magnezijev hidroksid. Preporučeni dnevni unos magnezija za zdravu odraslu ženu je 350 mg na dan, a za odraslog muškarca, trudnice i dojilje je 450 mg.

Plivit Magnezij Duo Power sadrži visoko učinkovit magnezijev citrat koji je najbolje iskoristiv u organizmu. Ima jedinstvenu kombinaciju magnezijevih oblika koja ima do pet puta bolju iskoristivost u organizmu u odnosu na standardni magnezij. Preporučuje se svakodnevna primjena kod grčeva u mišićima, uslijed pojačane tjelesne aktivnosti te kod česte izloženosti napetim i stresnim situacijama. Dolaze u obliku granula, a odraslima i djeci starijoj od 12 godina preporučuje se konzumirati jednu vrećicu na dan.

Sadržaj donosimo u suradnji s Plivit Magnezijem Duo Powerom

Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane te zdravog načina života.

Izvor: https://super1.net.hr

Prikaži više

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Provjerite također

Close
error: Sadržaj je zaštićen autorskim pravima!
Close