ShowbizSuper vijesti

‘U uvodnim špicama filmova su tajne poruke. Jeste ih vidjeli?’

'U uvodnim špicama filmova su tajne poruke. Jeste ih vidjeli?'

Teoretičari zavjera koji smatraju da iluminati upravljaju cjelokupnim svjetskim poretkom smatraju da tajno društvo ubacuje svoje simbole u globalno poznate brendove

Ljudi koji su skloni vjerovati u teorije zavjera tvrde da su simboli iluminata prisutni u u mnogim popularnim brendovima, pa su ih tako pronašli u uvodnim špicama velikih filmskih kompanija.

Teoretičari zavjera uvjereni su da iluminati postoje i kontroliraju cijeli svjetski poredak, a umetanjem svojih simbola u globalno prepoznatljive brendove pokazuju svoju nadmoć.

1. 20th Century Fox

Резултат слика за 20 century fox

Svako slovo u engleskoj abecedi ima svoju numeričku vrijednost. Pa prema tome, u slučaju američke filmske kompanije 20th Century FOX, slovo F = 6, slovo O = 60, a slovo X = 600. Kada se se zbroji, ispada da je Fox preveden u brojeve 666, odnosno vražji broj.

2. Fox News

Резултат слика за fox news

Isto vrijedi za američku televizijsku mrežu Fox News, koja je podružnica 20th Century Foxa. U njihovom brendu Fox je ponovno prepoznat u svojem numeričkom prijevodu kao vražji broj.

3. Walt Disney

Резултат слика за walt disney logo

Čak su i u logotipu Walta Disneyja pronašli tajnu simboliku. Tamo su kombinaciju brojeva 666 pronašli u načinu na koji su ispisana slova D, i i y.

4. Warner Bros. Pictures

Резултат слика за warner bros picture

U logu Warner Bros teoretičari zavjera su u slovu B prepoznali broj 13, koji je vrlo važan broj kod iluminata, jer ga isto kao 666 pripisuju Sotoni.

5. Columbia Pictures

 

Резултат слика за columbia picture

U špici filmske kompanije Columbia Pictures, inače podružnice japanskog konglomerata Sony, pronašli su mnoštvo simbola koje povezuju s iluminatima: oblak u obliku piramide, plamenu zvijezdu, dugu sedam stepenica – što je broj koji predstavlja Boga.

Izvor: https://www.24sata.hr

Prikaži više

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Provjerite također

Close
error: Sadržaj je zaštićen autorskim pravima!
Close