Super vijestiŽivot

Jedan stariji doktor iz Amerike svaki dan jede jogurt i nikad nije bolestan

Jedan stariji doktor iz Amerike svaki dan jede jogurt i nikad nije bolestan

Otorinolaringolog Murray Grossan iz Kalifornije ima 94 godine i još uvijek radi s pacijentima. Svaki dan u njegovu ordinaciju dolaze ljudi s prehladama, gripom, kašlju i šmrcaju, a dr. Grossan, posljednjih desetak godina, nekako uspijeva ne prehladiti se i ne oboljeti od gripe, piše Prevention.

“Mislim da je to djelomično zato jer sam stalno minimalno izložen virusima jer je to dio moga posla. Puno liječnika zbog toga razvije rezistenciju”, priča. Ali Grossan čini još jednu stvar koja možda pomaže dizanju imuniteta. Svaki dan jede jogurt. “Čini se da žive bakterije u jogurtu djeluju na bakterije u našim crijevima”, objašnjava Steve Bowers koji je intervjuirao desetke nevjerojatno zdravih ljudi za svoju knjigu Tajne najzdravijih ljudi na svijetu.

Više od 3 jogurta tjedno

Bilijuni ovih bakterija stvaraju vitamine kao B6, B12 i K2. One pomažu i borbi protiv escherichije coli i salmonele, a poboljšavaju i peristaltiku crijeva. Osim što su jogurti čuvari imuniteta, redovito uzimanje jogurta prevenira debljanje. Ljudi koji konzumiraju više od 3 jogurta tjedno, prema istraživanju objavljenom u International Journal of Obesity, manje se udebljaju tijekom godine dana nego oni koji uzmu jedan ili nijedan jogurt tjedno.

A primjerena težina spriječava brojna stanja povezana sa starenjem, uključujući dijabetes, srčane bolesti i određene vrste karcinoma. Istraživanja su pokazala da jogurt štiti i mozak.

Koju vrstu jogurta izabrati

Da bi znali da uzimate jogurt u kojem je dovoljno bakterija, tražite onaj na kojem piše da sadrži žive i aktivne kulture. Držanje jogurta u hladnjaku nužno je da bi se kulture održale svježima i živima. Nastojte uzeti jogurt koji ima lactilobacilus ili bifidobakterije, ove dvije bakterije su najsnažnije.

Neki jogurti sadrže puno šećera. Gledajte da jogurt ima maksimalno 200 kalorija, ne više od 4 grama masti, 30 ili manje grama šećera, 6 ili više grama proteina i 15 mikrograma kalcija. Osim jogurta i neka druga hrana ima žive i aktivne kulture, kao kiseli kupus i kefir.

Prikaži više

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

error: Sadržaj je zaštićen autorskim pravima!
Close