Super vijestiZANIMLJIVOSTI

Ubrzo pored Zemlje Proljeće, COMET DEATS , a evo što bi se moglo dogoditi ako udari na naš planet

Naš planet će još jednom pristupiti asteroidu sličnom lubanju. Asteroid 2015 TB145, koji mnogi nazivaju “kometom smrti”, proći će kroz Zemlju 11. studenog. Iako su astronomi izvorno dali nadimak “Great Pumpkin” asteroidu, mnogi su ukazali na činjenicu da zapravo izgleda poput divovske lubanje.
U suprotnom je prvi put vidljiv 15. listopada 2015., samo nekoliko tjedana prije nego što je 31. listopada došla u blizini Zemlje na Halloween. Tijekom tog sastanka, 2015 TB 145 je samo 1,3 lunarnih udaljenosti od Zemlje, a ovaj put prolaz će biti mnogo sigurniji, na 105 lunarnih udaljenosti. “2015. TB145 je dobro poznat”, izjavio je Paul Chodas, direktor Centra za proučavanje objekata na Bliskom Zemaljskom području 2015. godine. Procjenjuje se da je asteroid promjera oko 700 metara, a iako to zvuči veliko, asteroid je toliko mali da nema gravitacije utjecaj na Mjesec ili Zemlju.
Nema opasnosti od ovog asteroida koji bi pogodio Zemlju, a ako se u svakom slučaju dogodi, udarac će uništiti državu ili izazvati veliki tsunami. “Otkrili smo da objekt reflektira oko 6 posto svjetlosti koju prima od Sunca”, rekao je Vishnu Redi iz Planet Science Institute u Taksonu u Arizoni. – To je poput svježeg asfalta, a dok je na Zemlji prilično tamna, još je svjetlije od tipičnog kometa koji odražava 3 do 5 posto svjetla. To ukazuje da je to kometarno porijeklo, ali kako nije vidljivo plinsko kaput, zaključak je da je to mrtva kometa – kažu.
Sljedeći put kada se ovaj asteroid digne uz Zemlju, bit će to kolovoz 2027. A onda će proći na samo jednoj lunarnoj udaljenosti od Zemlje (383.000 km).
Prikaži više